Pod Mocnym Aniołem online

Oglądaj tylko u nas premierę filmu Pod Mocnym Aniołem!

41500073775656004396

lub

pobierz

Oficjalny zwiastun

Jerzy (Robert Więckiewicz) jest pisarzem i actually alkoholikiem. Poznajemy move n momencie, n którym uwierzył, że może wygrać unces nałogiem. Zakochuje się n młodej dziewczynie (Julia Kijowska) i actually wreszcie czuje, że mum po corp i actually dla kogo żyć. Jednak keineswegs wytrzymuje długo. Pewnego dnia idzie prosto carry out baru Pod Mocnym Aniołem, gdzie zaczyna pić… Wkrótce trafia na odwyk, gdzie spotyka doktora Granadę (Andrzej Grabowski), personel (m. inside. Iza Kuna, Robert Wabich) i actually innych pacjentów (Jacek Braciak, Kinga Preis, Marian Dziędziel, Marcin Dorociński, Arkadiusz Jakubik, Lech Dyblik, Iwona Wszołkówna, Iwona Bielska, Krzysztof Kiersznowski), którzy tworzą niezwykle barwną galerię postaci. Jedną unces metod leczenia jest czytanie spisanych wcześniej opowieści, unces czasów kiedy się piło. Swoje historie, zabawne i actually niekiedy wstrząsające, opowiedzą: reżyser, ksiądz, policjant, kierowca TIR-a, farmaceutka, robotnik, fryzjerka i actually inni. Wszyscy piją, bo picie to be able to nasz activity narodowy.

Pod Mocnym Aniołem pobierz
Pod Mocnym Aniołem torrent
Pod Mocnym Aniołem chomikuj
Pod Mocnym Aniołem online

Skomentuj

